V případě, že potřebujete reklamovat platbu:
Pokud jste platbu odeslali, ale nebyla Vám započtena a nepřipsaly se Vám kredity, kontaktujte nás prosím na emailu reklamace@perfektnimms.cz a popište průběh platby. Připište variabilní symbol platby a počet kreditů, které jste nakupovali. Chcete-li reklamaci urychlit, pošlete nám také podklady potvrzující platbu (výpis z internetového bankovnictví, útržek složenky...)
Vaši platbu prověříme a zjistíme kde je problém.
V případě, že potřebujete reklamovat stahování obrázků:
Pokud máte na svém účtu dostatek kreditů a přesto nemůžete obrázky stahovat, kontaktujte nás na emailu reklamace@perfektnimms.cz a připojte své přihlašovací jméno, abychom dokázali problém odstranit.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Všechny reklamace se budeme snažit vyřídit v nejkratší možné době. Nejdéle však odpovíme do 3 pracovních dnů.
Upozornění:
Odesláním reklamace souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností PayU, která zajišťuje pro webovou stránku www.perfektnimms.cz provoz platební brány.
Děkujeme
Společnost Perfektní MMS