Perfektní MMS a Emaily

Perfektní MMS a Emaily

Reklamace

V případě, že potřebujete reklamovat platbu:


Pokud jste platbu odeslali, ale nebyla Vám započtena a nepřipsaly se Vám kredity, kontaktujte nás prosím na emailu reklamace@perfektnimms.cz a popište průběh platby. Připište variabilní symbol platby a počet kreditů, které jste nakupovali. Chcete-li reklamaci urychlit, pošlete nám také podklady potvrzující platbu (výpis z internetového bankovnictví, útržek složenky...)


Vaši platbu prověříme a zjistíme kde je problém.


V případě, že potřebujete reklamovat stahování obrázků:


Pokud máte na svém účtu dostatek kreditů a přesto nemůžete obrázky stahovat, kontaktujte nás na emailu reklamace@perfektnimms.cz a připojte své přihlašovací jméno, abychom dokázali problém odstranit.


Lhůta pro vyřízení reklamace:


Všechny reklamace se budeme snažit vyřídit v nejkratší možné době. Nejdéle však odpovíme do 3 pracovních dnů.


Upozornění:


Odesláním  reklamace souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností PayU, která zajišťuje pro webovou stránku www.perfektnimms.cz provoz platební brány.


 


Děkujeme


Společnost Perfektní MMS

úvodní stránka PerfektniMMS facebook PerfektniMMS YouTube kanál PerfektniMMS
Přihlašte se k odebírání novinek:
u nás platíte s
PayU
© 2013 Perfektní mms | www.perfektnimms.cz | všechna práva vyhrazena