Perfektní MMS a Emaily

Perfektn˜ MMS a Emaily

Reklamace

V případě, že potřebujete reklamovat platbu:


Pokud jste platbu odeslali, ale nebyla Vám započtena a nepřipsaly se Vám kredity, kontaktujte nás prosím na emailu reklamace@perfektnimms.cz a popište průběh platby. Připište variabilní symbol platby a počet kreditů, které jste nakupovali. Chcete-li reklamaci urychlit, pošlete nám také podklady potvrzující platbu (výpis z internetového bankovnictví, útržek složenky...)


Vaši platbu prověříme a zjistíme kde je problém.


V případě, že potřebujete reklamovat stahování obrázků:


Pokud máte na svém účtu dostatek kreditů a přesto nemůžete obrázky stahovat, kontaktujte nás na emailu reklamace@perfektnimms.cz a připojte své přihlašovací jméno, abychom dokázali problém odstranit.


Lhůta pro vyřízení reklamace:


Všechny reklamace se budeme snažit vyřídit v nejkratší možné době. Nejdéle však odpovíme do 3 pracovních dnů.


Upozornění:


Odesláním  reklamace souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností PayU, která zajišuje pro webovou stránku www.perfektnimms.cz provoz platební brány.


 


Děkujeme


Společnost Perfektní MMS

úvodní stránka PerfektniMMS facebook PerfektniMMS YouTube kanál PerfektniMMS
Přihlašte se k odebírání novinek:
u nás platíte s
PayU
Š 2013 Perfektní mms | www.perfektnimms.cz | všechna práva vyhrazena