I když není prohlížení webové stránky www.perfektnimms.cz optimalizované pro chytré telefony, lze ji pohodlně obsluhovat (a také stahovat obrázky) na zařízeních, pracujících s operačním systémem iOS, Android a Windows Phone.
8. Jak si mám vložit obrázek do emailové zprávy?
Obrázek můžete samozřejmě připojit ke správě jako přílohu. To však není přitažlivý způsob. Určitě bude lepší, když Váš adresát dostane zprávu s již otevřeným obrázkem. Tuto možnost však neposkytují všichni provozovatelé emailové služby. Nejlepší variantou je mít v počítači nainstalovaný Microsoft Outlook, ve kterém je vložení otevřeného obrázku do správy doslova hračkou. Pokud MS Outlook nemáte, potom obrázek do správy vložíme za Vás a email Vám obratem zašleme. Stačí, když nám na adresu jana.kulova@perfektnimms.cz přepošlete zprávu, kterou obdržíte po stažení obrázku. Tato služba je aktivní každý den v čase od 08:00 hod. do 18:00 hod,, je zdarma a týká se pouze obrázků stažených z Galerie Emailů.
9. Za co vlastně platím, když si mohu sám obrázky z internetu stáhnout?
Platíte za grafickou úpravu obrázků, jejich vzájemnou estetickou kombinaci a doprovodný text, tak aby finální verze obrázku byla tematicky zaměřená a nemuseli jste již k ní nic psát. Výhodou je také optimalizace obrázků pro iPhone, ale nemusíte se obávat - obrázky vypadají skvěle na displeji každého chytrého telefonu.
10. Můžu vaše obrázky prodávat?
Ne. V každém případě si ale můžete stáhnout jejich původní verzi. Z tohoto důvodu (a také z úcty k jejích tvůrcům!) u každého remixu uvádíme s poděkováním zdrojové odkazy, odkud byly původní obrázky staženy. Pokud obrázek (nebo obrázky) na uvedeném odkazu (nebo odkazech) nemůžete najít, potom nám o tom napište a my Vám pošleme přesný zdrojový odkaz (nebo odkazy), týkající se použitých obrázků v předmětném remixu.
11. Proč jsou některé obrázky zdarma?
Je to dárek od Perfektní MMS pro Vás. Pro stažení obrázku však musíte udělat první krok - vytvořit si vlastní účet (zaregistrovat se) a následně se k němu přihlásit.
12. Jak si můžu objednat produkty z vaší nabídky „Další služby“?
Je to jednoduché. Nejlepším způsobem je přímo zavolat na naše telefonní číslo, +420603783711, nebo poslat zprávu o Vašem požadavku na náš email: jana.kulova@perfektnimms.cz. K zaslání správy můžete využít také on-line formulář v části "Kontakty" naší webové stránky. Ve zprávě nezapomeňte uvést číslo Vašeho telefonu, abychom Vám mohli zavolat. Určitě se domluvíme. Podrobný postup realizace projektů z nabídky „Další služby“ naleznete v části „Další služby“ – „Jak objednat“ naší webové stránky.
13. K čemu slouží Přihlášení se k odebírání novinek?
Pokud nám timto způsobem sdělíte svůj email, potom Vám budeme zasílat zprávy o našich novinkách, akčních slevách a jiných zajímavostech ze života Perfektní MMS. K odběru novinek nemusíte být registrováni (t.j. nemusíte mít vytvořený vlastní účet). Pokud jste se již registrovali, potom budete novinky dostávat automaticky. Z odběru novinek se můžete kdykoliv odhlásit podle instrukcí v emailu, ve kterém novinky dostanete.
14. Jak mám postupovat v případě reklamace?
V textové navigační části webové stránky klikněte na "Reklamace" a přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat. Vaše žádosti se budeme snažit vyřídit co nejdříve.
15. Jak mám správně nakupovat?
Je to jednoduché. Po vstupu do platební brány se prosím chovejte jako u svého internetového bankovnictví. Používejte pouze navigační tlačítka. Vyhněte se prosím používání "zavíracího křížku" a "šipky pro návrat" daného internetového prohlížeče.